new download

انواع نرم افزار برای کامپیوتر,موبایل, Xbox و PS3 فقط در جدید دانلود

new download

انواع نرم افزار برای کامپیوتر,موبایل, Xbox و PS3 فقط در جدید دانلود

دانلود کدکهای جدید Media Player Codec Pack 4.1.4

اگر از چندین و چند نرم افزار مختلف برای پخش فرمت های ویدیویی دلخواه خود استفاده می کنید و به دنبال راهی می گردید تا تمامی فرمت های ویدیویی را تنها با یک نرم افزار پخش نمایید راه شما استفاده از نرم افزار The Media Player Codec Pack می باشد . این برنامه با نصب کدک های مورد نیاز پخش فرمت های مختلف به شما کمک می کند تا بسیاری از فرمت های محبوب نظیر ۳GPP, AVI, MKV, OGM, MP4, MPG, MPEG, VOB, DAT, FLV,PS, TS, NUV را با نرم افزارهایی مانند Windows Media Player پخش نمایید . این نرم افزار که از نصب بسیار ساده ای برخورد می باشد به صورت کاملا رایگان بوده و شما را تنها با چند کلیک از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های متفاوت بی نیاز می سازد .

نرم افزار Media Player Codec Pack  از نسخه های ۹, ۱۰, ۱۱ & 12 ویندوز مدیا پلیر و ویندوز های XP ، ویستا و سون به طور کامل پشتیبانی می کند.

www.Clickkon.com

ادامه مطلب ...

اشتراک لینکهای دانلود با S2D

S2D نرم افزاری تحت ویندوز است که امکان تبادل لینک های دانلود موجود در سراسر وب را فراهم می آورد . کاربر با استفاده از این سرویس به هزاران لینک دانلود که توسط دیگران ارسال شده است دسترسی دارد و خود نیز میتواند هر لینکی را ارسال نماید. لینک ها میتوانند در زمینه های گوناگون از جمله نرم افزار و فیلم و بازی و موسیقی و ... باشند. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و محدودیتی ندارد .

 

http://s2d.org/app/images/2.png

ادامه مطلب ...

دانلود ورژن جدید نرم افزار رایت سریع و آسان دیسک ها gBurner 3.1

نرم افزار جدیدی که در این مطلب برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم ، ابزاری است برای رایت انواع دیسک های CD و DVD . این نرم افزار با حجم بسیار کمی که دارد می تواند نیازهای شما را در این زمینه برطرف کند.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir


دانلود این نرم افزار رایت در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا با ورژن جدید VLC media player 2.0.


VLC Media Player نام یک پلیر قدرتمند است که می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید. این نرم افزار همچنین قابلیت پخش DVD, VCD و Audio Cd را دارد. به گفته شازندگان این نرم افزار ، این برنامه قادر است تمامی فرمت های صوتی و تصویری را به راحتی اجرا کند.

سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Syndicate برای XBOX360

داستان بازی در سال ۲۰۶۹ می گذرد زمانی که دنیا به وضعی درآمده است که میتوان گفت تقریبا هیچ دولت مستقلی در آن وجود ندارد، کشور ها تصمیم گیرنده ی خویش نیستند بلکه سه قطب اصلی اقتصادی جهان به جنگی عظیم بر سر کسب سود بیشتر دست زده اند که به نظر می رسد همه چیز را در کام خویش خواهد بلعید، در این بین دیگر خبری از لشکر کشی های عظیم و تانک هاو جت های پیشرفته نیست بلکه مامورین ویژه و عملیات های سری آنان برای از میان برداشتن موانع سندیکاهای متبوعشان شرایط میدان جنگ جهانی را رقم میزند،در این بین شما در نقش Miles Kilo مامور علی رتبه ی تشکیلات اقتصادی اروپا ظاهر خواهید شد که وظیف دارد به هر قیمتی شده اوامر بالا دستان خود را عملی کند، تا به حال نکات زیادی از داستان بازی مشخص نشده است اما با توجه نام درخشان سازنده و البته غنای داستانی سری می توان مطمئن بود که با یک خط داستانی بسیار قوی طرف خواهیم بود. برای مطالعه نقد کامل و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه COMPLEX بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

syndicate xbox360 cover small دانلود بازی Syndicate برای XBOX360

ادامه مطلب ...

دانلود بازی Child of Eden برای PS3

داستان این عنوان در قرن های آینده اتفاق می افتد. جایی که انسان ها به فضا رفته اند و اینترنت که در آن زمان به Eden معروف است، منبع دانش انسان ها به حساب می آید. در Eden پروژه ای به نام لومی (Lumi) قرار دارد که خاطرات اولین کودک دختر متولد شده در فضا را در خود جای داده است. اما لومی تحت حمله ویروس ها قرار گرفته و خطر جدی ای او را تحدید می کند. اینجاست که بازی، شما را برای از بین بردن ویروس ها و نجات لومی و Eden فرا می خواند. همان طور که مشخص شد، داستان بازی بسیار ساده است. اما همین سادگی تمام چیزی که بازی قصد بیان آن را دارد به خوبی بازگو می کند. بازی Child of Eden از عنوان هایی است که فضایی جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. از زمان معرفی این عنوان، کاملاً مشخص بود که در نهایت بازیکنان با یک عنوان کاملا منحصر به فرد در این نسل روبرو خواهند شد. این عنوان دارای سبکی است که خیلی از سازندگان و ناشران به سراغ آن نمی روند. شاید دلیل آن عدم استقبال بازیکنان از این سبک ها بوده است. اما Child of Eden آمده تا بازیکنان را با حال و هوایی تازه و هیجانی خاص مواجه کند.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55|

 

child of eden ps3 cover small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی The Scruffs: Return of the Duke برای PC

The Scruffs: Return of the Duke

یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. در این بازی شما با معماهای جذابی روبرو خواهید شد که بسیار گیج کننده خواهند بود و باید تمرکز زیادی داشته باشید. این بازی نیز همانند بازی های مشابه دارای گرافیک بسیار عالی می باشد و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. این بازی را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

| نسخه کامل و نهایی بازی |

 

The Scruffs Return of the Duke دانلود بازی The Scruffs: Return of the Duke برای PC

ادامه مطلب ...

http://up.vatandownload.com/images/khh06xwl0pok3cj3q8d8.jpg

باز هم سورپرایز بی نظیر از وطن دانلود برای اولین بار با لینک مستقیم !

دانلود مجموعه عظیم تمامی مجلات شرکت نشنال جئوگرافی - بیش از 50 گیگابایت

(بخش ویژه وطن دانلود )

 

انجمن جغرافیای ملی نام سازمانی غیردولتی است که در سال ۱۸۸۸ میلادی در ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. هم‌اکنون انجمن جغرافیای ملی از بزرگ‌ترین سازمان‌های غیردولتی مردم‌نهاد در جهان است که هدفش را بر معرفی و حفاظت از آثار طبیعی، باستان‌شناسی، زیست‌شناسی و علوم جغرافیایی بنا کرده است.بنیاد نشنال جیوگرَفیک در ۲۷ ژوئن سال ۱۸۸۸ (تیرماه ۱۲۶۷) توسط ۳۳ دانشمند و جهانگرد که علاقه‌مند به تشکیل انجمنی برای افزایش و توسعه علم جغرافیا بودند، در واشنگتن دی‌سی تأسیس شد .یکی از موسسان این بنیاد "الکساندر گراهام بل" مخترع تلفن بود که پس از هابارد گرین گاردینر ریاست این موسسه را به عهده گرفت. ایده استفاده از عکس در کنار مقالات که از عوامل اصلی محبوبیت این مجله به شمار می‌رود را "بل" ارائه داد.آقای جان ام.فاهی (John M. Fahey) رئیس نشنال جئوگرافیک درباره هدف نشنال می‌گوید: "هدف ما تشویق مردم برای علاقه‌مند کردن آنان جهت توجه و مواظبت از سیاره‌شان است.هم‌اکنون رئیس هیات امناء بنیاد نشنال جئوگرافیک آقای گیلبرت گراونر می‌باشد که مدال «آزادی» سال ۲۰۰۵ دولت آمریکا را برای «رهبری آموزش جغرافیا» دریافت کرده است .بنیاد نشنال جئوگرافیک توسط ۲۳ عضو هیات مدیره متشکل از گروهی از معلمین برجسته، دانشمندان، مقامات سابق دولتی و طرفداران محیط زیست، اداره می‌گردد .شبکه تلویزیونی نشنال جئوگرافیک از تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۰ برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ کانال نشنال جئوگرافیک فارسی را نیز راه‌اندازی کرد.خیلی ها عاشق مجله National Geographic و تصاویر درجه یک آن هستند.
حالا اگر بدانند که این مجله تمام نسخه های خودش از سال ۱۸۸۸ تا به حال را برای فروش قرار داده و آن را با قیمت ۲۰۰ دلار می فروشد کمی متعجب میشوید. متاسفانه این محصول فقط در کشورهای کانادا و آمریکا فروخته می شود. ولی وطن دانلود این محصول بسیار عالی را برای شما فراهم کرده است تا هموطنان عزیز هم از چنین محصولی بی بهره نباشند.در این نرم افزار می توانید به مشاهده و مطالعه تمام مقاله ها و تصاویر و تبلیغات مجلات سال 1888 تا 2008 بپردازید.

 قابلیت های ویژه این مجموعه :- 120 سال مجلات موسسه National Geographic
- کیفیت بسیار بالا بر روی دی وی دی
- کیفیت عالی تصاویر با استفاده از اسکنرهای دیجیتال
- محیطی با گرافیک بالا و نحوه کار آسان
- جستجو بر اساس کلمات کلیدی و نویسنده و موضوع
- تهیه لیست از مقالات مورد علاقه شما
- خودآزمایی در مورد موضوع مورد نظر شما
- قابلیت بزرگنمایی صفحات برای مطالعه راحت تر
- دی وی دی جایزه شامل چند فایل تصویری است که هیچ کسی تابحال ندیده
 

محتویات دانلود :


برنامه نصب و مجلات آگوست 1995 تا دسامبر 2008
مجلات و نقشه های ژانویه 1979 تا جولای 1995
مجلات و نقشه های مارچ 1963 تا دسامبر 1978
مجلات و نقشه های می 1946 تا فوریه 1963
مجلات و نقشه های ژوئن 1925 تا آگوست 1946
مجلات و نقشه های اکتوبر 1888 تا می 1925
دی وی دی جایزه
رازهای تایتانیک
 
ادامه مطلب ...

دانلود آموزش مصاحبه کاری - مهارت های موفقیت در مصاحبه

 

آموزش مهارت های مصاحبه شغلی

Teaching You - Job Interview Skills

 

هیچ یک از مصاحبه های کاری مشابه هم نیستند. اما با اینحال، کلید موفقیت در تمرین و شرکت کردن در مصاحبات است. این مجموعه که به شما مهارت های مصاحبه های شغلی را یاد میدهد، هرآنچه برای ایجاد حسی خوب و پاسخ گویی به سوالات مصاحبه گر خود نیاز دارید، به شما ارائه میشود.
 
این مجموعه که به منظور نابودی ترس و استرس شما طراحی شده، به شما اصول مهارت های مصاحبه را می آموزد و تمرکز و اعتماد به نفس شما را تقویت میکند. همچنین، به شما می آموزد که چگونه برای هر سوال احتمالی ای که مصاحبه گر ممکن است بپرسد آماده باشید و جواب مورد نظر آنها رو ارائه کنید.
 
تمرین هایی که در این مجموعه وجود دارد، از آنجا که مصاحبه گر و سوالات رو بطور تصادفی انتخاب میکند، به خوبی میتواند شرایط یک مصاحبه ی واقعی را برای شما ایجاد کند. همچنین، در این مجموعه بالغ بر ۵۰۰ مصاحبه ی ویدئویی وجود دارد، که شما را با سوالات مختلف آشنا میکند. در کنار این، نکاتی ریز از آنچه در یک مصاحبه باید بگویید و آنچه نباید بگویید در این مجموعه به شما ارائه میشود که دانستن اینها، کمک بزرگی به ارائه ی یک مصاحبه ی موفق میکند.


 
 
ویژگی های این مجموعه :
 
ارائه ۲۵ سوال؛ و ۱۰۰ سوال پرکاربردی که در اکثر مصاحبه ها پرسیده میشوند، به همراه جواب های پیشنهادی.
۱۰۰ نکته ی مربوط به مصاحبات کاری در مورد لباس شما، و یا حرکات بدن شما.
قابلیت ضبط صدای شما هنگام پاسخ گویی
قابلیت تایپ و پرینت کردن جواب هایتان؛ از این رو، قبل از مصاحبه میتوانید سوالات را مرور کنید
بخش برنامه ریزی؛ در این بخش میتوانید کارهایی که قبل و یا بعد مصاحبه نیاز دارید که انجام دهید را بنویسید، تا مانع فراموشی شود.
الگوهای نامه ی پیشفرض؛ قابل استفاده برای نامه های تشکر بعد از قبولی شما.
فرهنگ لغتی شامل بالغ بر ۳۰۰ واژه های تخصصی ادارات و کاری.

ادامه مطلب ...

دانلود مسابقه فوتبال آرسنال و منچستریونایتد Arsenal v Manchester

دانلود مسابقه فوتبال آرسنال و منچستریونایتد Arsenal v Manchester United XviD
| این مسابقه فوتبال در هفته سوم باشگاه های انگلیس برگزار شد که در آن منچستر یونایتد 8-2 پیروز شد  |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |


تیم فوتبال منچستریونایتد در هفته ی سوم لیگ برتر انگلیس موفق شد شاگردان آرسن  ونگر را با نتیجه ی عجیب 8-2 شکست دهد.
این دیدار که در ورزشگاه اولدترافورد و به قضاوت هاوارد وب و در حضور بیش از 74هزار تماشاگر برگذار شد،10 گل در بر داشت که سهم شیاطین سرخ 8  و توپچی های لندن 2 گل بود.
در این بازی  ابتدا دنی ولبک در دقیقه ی22 برای منچستر گل زنی کرد.در دقیقه ی 27 اوانز روی والکات مرتکب خطا شد و دارو مسابقه پنالتی اعلام کرد و فان پرسی در یک موقعیت استثنایی قرار گرفت که آرسنال را به بازی برگرداند ولی دخه آ این فرصت را از او گرفت،تا یک  دقیقه ی بعد اشلی یانگ با یک ضربه ی استثنایی و غیرقابل مهار نتیجه را دو بر صفر کند.در دقیقه ی 43 وین رونی از رویی یک ضربه ی کاشته به زیبایی هرچه تمام تر دروازه ی شچسنی را برای بار سوم باز کرد.در دقیقه ی 3+45 تئو والکات در یک موقعیت عالی توپ را از بین پاهای دخه آ عبور داد و یکی از گل های منچستر را پاسخ داد.تا بازی در نیمه ی اول با نتیجه ی 3-1 به نفع منچستریونایتد به اتمام برسد.
نیمه ی دوم درحالی آغاز شد که بازهم منچستریونایتد کنتل بازی را در اختیار گرفت  و حملاتی را روی دروازه آرسنال ترتیب داد نا اینکه دردقیقه ی 64وین رونی باز هم از روی یک ضربه ی کاشته  دروازه ی آرسنال را برای بار چهارم باز کرد.در دقیقه ی 67 نانی با یک ضربه ی چیپ و به شکلی استادانه گل پنجم منچستریونایتد را به ثمر رساند.سه دقیقه ی بعد پارک جی سونگ گل ششم منچستریونایتد را به ثمر رساند.
5دقیقه ی بعد رابین فان پرسی با یک ضربه ی محکم در چند قدمی دروازه گل دوم آرسنال را به ثمر رساند.در دقیقه ی 87 تئو واکات روی پاتریس اورا مرتکب خطا شد،تا وین رونی هم گل هفتم منچستریونایتد را به ثمر برساند و هم در یک دیدار رویایی هتریک کرده باشد.
در آخرین دقایق تلف شده اشلی یانگ باز هم با ضربه ی استثنایی خود شچسنی را مغلوب خود کرد و گل هشتم منچستر را به ثمر رساند تا تحقیر شاگردان ونگر تکمیل شود و یک نتیجه ی تاریخی بدست بیاید.
از نکات قابل توجه این دیدار پایان بازی بود،هوادران آرسنال با وجود شکست تحقیرآمیز و دریافت 8 گل از منچستریونایتد به شدت تیم محبوب خود در پایان بازی تشویق کردند.
خلاصه این بازی با کیفیت XviD برای دانلود آماده شده است

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...